New media in popuworld – tools, threats and social phenomena

Nowości

Cena:40.00

Agnieszka Węglińska, Bogusław Węgliński (red.)
New media in popuworld
tools, threats and social phenomena

 

Aktualne i interesujące spojrzenie na współczesny świat postrzegany przez pryzmat różnorodnie przejawiającego się populizmu. Zdaniem reprezentującej różne perspektywy badawcze i ośrodki naukowe grupy autorów – wspólnym mianownikiem ich poszukiwań są przewijające się we wszystkich artykułach nowe media. Mogą się one stać w tym kontekście zarówno narzędziem prawdy, jak i orężem destrukcji. Są przy tym bardzo egalitarne. Używa ich zarówno młodzież szkolna i studenci, jak i politycy wszystkich opcji. Braku aktywności w nowych mediach nie wyobrażają sobie współcześnie organizacje terrorystyczne, a tym bardziej zwalczające je służby. Popularność nowoczesnych rozwiązań komunikacyjnych przenosi się także na wybory (nie tylko polityczne) dokonywane przez współczesne społeczeństwa. Już teraz widać z perspektywy lat zmiany społeczne, do jakich doprowadziła łatwość dostępu do informacji. Pewnym zagrożeniem jest jedynie to, że z powodzi informacji możemy nie wyłowić tego, co ważne i cenne, że może umknąć nam to w bezmiarze cyberprzestrzeni.
Książka w języku angielskim.

 

ISBN 978-83-7977-253-7, Wrocław 2016, 13,5 x 20,5 cm, 284 s., okładka miękka